CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

onsdag 29 februari 2012

Min absolut första LO!

Ja, än är inte undrens tid förbi... 

Jag har ju inte riktigt vågat mig på att göra någon LO förut, haft svårt att se mig själv jobba i det STORA formatet!! Men så hade Allt om Scrap en tävling, där man skulle använda stämplar på ett framträdande sätt, och STÄMPLAR, ja det gillar jag ju! Kruxet var bara att det skulle vara just en LO... 

Så här blev i alla fall resultatet:


Alla stämplar jag använt kommer från Inkido.


Jag har visserligen fuskat lite, och använt färdiga blommor, och en utstansad text, men för övrigt inget färdigt mönsterpapper! Även lilla pappersremsan med lila rosor har jag stämplat själv...


Passande textstämpel...


Eftersom jag i stort sett inte har några andra foton än framkallningen från vår bröllopsfotografering, så har jag anpassat färger och de sparsamt använda dekorationerna därefter...


Fantastiskt roligt må jag säga, detta blir nog inte min sista LO!! Jag vill även passa på att tacka LillBlomman, då jag haft en av hennes ljuvliga skisser som inspiration till denna!


Hälsningar från Lisa

5 kommentarer:

  1. Så roligt att du vågade dig på en layout! Den blev verkligen vacker. Tack för att du är med i vår utmaning.

    SvaraRadera
  2. WOW Lisa! Vad fantastiskt superfin!! Det här får absolut inte bli den sista layouten du gör.

    SvaraRadera
  3. Den är underbar Lisa!!!

    Vårkramen

    SvaraRadera
  4. Helt underbar layout, hoppas att du gör fler nu;) Och vad skoj att du använde en av mina skisser! Välkommen igen:) Kram!

    SvaraRadera
  5. Helt underbar Lisa. Du är ju lika duktig på detta som allt annat du gör.
    Kram

    SvaraRadera